نکات دو امتحان آخر
با سلام و خسته نباشید. نمی دانم شما در چه وضعیتی هستید اما غیر بومی ها هنوز نرسیده باید برگردند ولی بالاخره باید تحمل کرد.( ببخشید باید مدیریت کرد ناسلامتی مدیریت خوانده ایم ) نکات زیر بنظرم رسید که عنوان کنم :
الف- دقت فرمائید امتحان پنچشنبه ۲۷/۱۱/۹۰ ( درس ارتباطات بازاریابی - دکتر بهاری ) ساعت ۱۱.۳۰ است. تعداد سوالات ۳۰ تا و همانند میان ترم.
ب- امتحان روز جمعه ۲۸/۱۱/۹۰(تحقیقات بازاریابی) ساعت ۱۴.۳۰ خواهد بود. تعداد سوال ۵ تا ۶ مورد.
ج-با توجه به اینکه امتحان تحقیقات بازاریابی ۱۰ فصل دارد به احتمال زیاد سبک سوالات رئوس کلی مطالب و با ذکر مثال خواهد بود.بنظرم مطالب زیر خیلی مهم هستند :
۱- ساختار یک تحقیق بازاریابی ۲-ساختار یک مقاله تحقیقی
۳- اطلاعات اولیه و ثانویه با ذکر مزایا ومعایب
۴- روش های جمع آوری اطلاعات با ذکر مثال و مزایا ومعایب هرکدام .
۵- ساختار پرسشنامه و مراحل طراحی آن.
۶- سوالات باز ، چند جوابه و دوجوابه را با ذکر مزایا و معایب بررسی کنید.
۷-مقیاسها اندازه گیری ؟ ۸- پایایی و اعتبار ( روایی ) با ذکر مثال.
۹-روش های نمونه برداری.
اگر دوستان در این زمینه نظری دارند مضایقه نفرمایند تا همه از آن استفاده نمایند.